Jak oslovit zákazníka v obchodě


Jak oslovit zákazníka v obchodě?

Každý chce cítit sebe, když je v obchodě, mít pocit, že je vítán a snažit se, aby byl jeho nákup co nejpohodlnější. Skutečný úspěch obchodu začíná používáním správných způsobů oslovování zákazníků.

Zůstaňte milí a vyhněte se rušivým frázím, jako je používaný marketingový jazyk. Porozumění touhám a potřebám každého zákazníka je nezbytné, pokud chcete dosáhnout úspěchu.

Mějte na paměti tyto věci, pokud chcete vypadat profesionální a slušně oslovovat zákazníka:

Jakmile zákazníka spatříte:

  • Smích a vyjadřujete radost, že jste je nápomocni.
  • Správný název, ne něco jako “pane” nebo “slečno”.)
  • Vyjadřujte zájem o zákazníka, jako jeho požádání o opravu, pokud existuje konkrétní problém.

Během rozhovoru:

  • Usmívajte se a udržujte oční kontakt, když se zákazník snaží říct svůj příběh.
  • Nepřerušujte. Chvíli počkejte, až skončí, abyste se ujistili, že jste mu pochopili, co říká.
  • Řekněte děkujeme, abyste vyjádřili svou pozornost, když se rozhovor blíží konci.

Před konečným schválením:

  • Ujišťujte se, že je nákup to, co chce, a podívejte se, zda-li můžete získat zákazníkový feedback, abyste se ujistili, že je s nákupem opravdu spokojen.
  • Nabídněte doplňující produkty, pokud si myslíte, že by mu mohly dělat dobře.

Nakonec se ujistěte, že jste dodrželi tyto body, abyste zůstali profesionální a správné. A co je nejdůležitější – obyčejně se usmívejte!