Jak udělat analýzu klíčových slov


Jak udělat analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov je nezbytná pro úspěch marketingové kampaně. Dobrá analýza klíčových slov vám může pomoci hledat nová publika a výsledky, na které se můžete dívat. Naštěstí její provedení je jednoduché a lze ho provést bez stojící investice.

Krok 1: Určení cíleného publika

Než začnete hledat, musíte určit své cílené publikum. Musíte přemýšlet o tom, kdo je vaším typickým zákazníkem a jaké klíčové slovo by mohly vyhledávat pro vyhledání produktů a služeb jako těch, které poskytujete.

Krok 2: Hledání správných klíčových slov

Poté, co máte své publikum přímo před očima, můžete začít hledat správná klíčová slova. V tomto kroku se obvykle používají různé online nástroje pro analýzu klíčových slov, které vám mohou pomoci zjistit, jaké jsou nejoblíbenější klíčová slova pro vaše cílové publikum. Mezi oblíbené formulářové analyzátory patří Google Ads Keyword Planner, SEMrush nebo KWFinder.

Krok 3: Sledování výsledků

Po nalezení správných klíčových slov byste měli ještě sledovat výsledky. Umožní vám to identifikovat trendy v oblasti klíčových slov a posoudit účinnost vašich zahájených kampaní a metod propagace. Také vám umožní označit klíčová slova, která fungovala nejlépe, pro pozdější přezkoumání.

Uvedená tři kroky vám pomohou zahájit analýzu klíčových slov, díky které můžete dosáhnout lepších marketingových výsledků. Díky ní můžete dosáhnout růstu obchodu a vylepšit zážitek zákazníka.

Použité nástroje pro analýzu klíčových slov:

  • Google Ads Keyword Planner
  • SEMrush
  • KWFinder