Jak vymyslet název e-shopu


Jak vymyslet název e-shopu?

Vymyslet název pro váš e-shop může být jednou z nejdůležitějších částí úspěšného obchodu. Název může odvážit lidi, aby si váš e-shop prohlédli, sdíleli a nakupovali. Níže jsou uvedeny některé kroky, abyste je našli:

1. Zjistěte, jaké jsou vaše preference pro název

Nejdříve byste měli zvážit, jaký typ názvu je pro váš obchod nejvhodnější. Pokud chcete držet krok se slovem, můžete přemýšlet o názvu v živém či abstraktním tvaru.

2. Vytvořte seznam potenciálních názvů

Udělejte si seznam potenciálních slov, které byste mohli použít a pokuste se najít nějaká, která si můžete přizpůsobit. Nezapomeňte, že název potřebuje být příjemný na poslech, zapamatovatelný a vystihovat směr, ve kterém vaše podnikáte.

3. Použijte slovní hříčky, anagramy a hry slov

Můžete použít slovní hříčky, anagramy a hry slov k vytvoření unikátního názvu. Měli byste však mít na paměti, že slova musí být srozumitelná.

4. Zamyslete se nad odkazy na vaše produkty

Ujistěte se, že váš název napovídá na vaše zboží nebo služby. Pokud prodáváte oblečení, použijte slova, která evokují oblékání – např. Samozřejmost, Inspirace atd.

5. Zjistěte si, zda je název volný

Vyhledejte doménu s podobným jménem k tomu, které jste vybrali a zjistěte, zda je volná. Doporučujeme vám také rozšířit vyhledávání na sociálních sítích, abyste se ujistili, že název není již používán někým jiným.

Nastavit název pro vaše online obchodování nemusí být snadné, ale výsledek stojí zato. Udržuje vaši značku zapamatovatelnou a dokáže zaujmout potenciální zákazníky.