Jak zjistit klíčová slova webu


Jak zjistit klíčová slova webu

Internetový marketing je jednou z nejúčinnějších metod pro propagaci produktů a služeb. Abyste na tom mohli dosáhnout maximálního úspěchu, potřebujete dobře vybraná klíčová slova. K tomu, abyste mohli optimalizovat svůj web pro tato klíčová slova, musíte je nejprve zjistit.

Metody získávání klíčových slov

Existuje řada různých metod pro získávání klíčových slov:

  • Vlastní znalosti: Pro začátek byste měli získat co nejvíce informací o vašem podnikání a produktech. Otázky jako: Kdo jsou moji zákazníci? Jaké služby nebo produkty se na stránce zobrazují? Jsou k dispozici nějaké konkurenční výhody? Stojí za to tyto informace využít při hledání klíčových slov.
  • Zkoumání jiných webových stránek: Schůzka se servírováním informací se jako další dá použít pro výzkum konkurenčních webových stránek. Vypíšte si klíčová slova webových stránek konkurence. Tato klíčová slova mohou sloužit jako výchozí bod pro vaše vlastní klíčová slova.
  • Nástroje pro získání klíčových slov: Existují nástroje, které vám mohou pomoci získat další klíčová slova. Jsou to například nástroje jako Google Adwords, Ubersuggest nebo Wordtracker. Tyto nástroje vám mohou pomoci odhalit nápady na nová klíčová slova, která byste jinak nemuseli hledat.

Proces získávání klíčových slov

Prvním krokem je vyhledávání potenciálních kandidátů a vyhledávání často zmiňovaných témat. Vyberte nejdůležitější klíčová slova, která si můžete dovolit zaškrtnout pro vaše webové stránky. Poté se věnujte návrhu webových stránek.

Udržujte hlavní klíčová slova v hlavních částech vašeho webu, zejména ve všech titulcích, názvech obrázků a v textu. Zkontrolujte své klíčové slovo i nadále pomocí nástrojů pro vyhledávání klíčových slov. Klíčovým krokem je začlenění metadat do vašich webových stránek. Metadata jsou kousky informací, které prohlížeče nezobrazují, ale používají se k vyhledávacím nástrojům jako je Google.

Konečně, používejte analytické nástroje, které vám umožní vidět, jak vaše webové stránky vypadají ve vyhledávání. Tyto nástroje vám také poskytnou informace o tom, jaký typ klíčového slova nebo fráze nejlépe funguje na webu.

Závěr

Nalezení správných klíčových slov je důležité hrát internetovou hru. Analýza klíčových slov je samo o sobě již úkolem. Je to popisný proces, který má hlubší význam ve webovém marketingu. Analýza klíčových slov v zásadě zajišťuje, že váš web může být snadno nalezen vyhledávacími nástroji a jeho umístění ve výsledcích dodává velmi konkurující výhody.