Jak zvýšit návštěvnost e shopu
Jak zvýšit návštěvnost e shopu
Kompletní marketingový plán včetně strategie pro zvýšení návštěvnosti e shopu vám může dát jen odborník. My vám ale můžeme nabídnout tyto tipy pro zvýšení návštěvnosti vašeho e shopu:
Poskytněte kvalitní produkt nebo službu
Pokud chcete, aby návštěvníci vašeho e shopu pravidelně navštěvovali, musí mít jistotu, že tu naleznou kvalitní zboží nebo služby. Budujte svou značku tím, že zákazníkům nabídnete produkty nebo služby, které jim opravdu pomohou.
Vyjděte vstříc zákazníkům
Vyzařujte přátelskou atmosféru. Nabídněte svým zákazníkům možnosti, jak se s vámi snadno spojit. Například prostřednictvím e-mailové komunikace, telefonu nebo pomocí hlasového chatu. Proveďte také výzkum zákazníků a podívejte se, co jiní zákazníci hledají a jaké mohou mít otázky. Tyto informace můžete využít k tomu, abyste zákazníkům zajistili co nejlepší zkušenost.
Promujte e shop
Podporovat marketing e shopu můžete několika způsoby:
- Využijte sociální sítě, jako je Facebook, Twitter nebo Instagram.
- Zajistěte si plošnou inzerci formou bannerů, reklamních letáků, billboardů atd.
- Spusťte PPC reklamní kampaně (pay-per-click).
- Spojte se s komunitou ve svém oboru.
- Sdílejte svůj obsah pro e shop (např. blogové články, infografiky atd.).
Hlavním cílem je budovat důvěryhodnost, aby se zákazníci začali zajímat o to, co můžete nabídnout.
Souhrnně řečeno, je důležité získat a udržet pravidelnou návštěvnost vašeho e shopu. Pro zvýšení návštěvnosti musíte především nabídnout produkty a/anebo služby, které budou zákazníkům opravdu prospívat. Také je důležité poskytnout jim skvělou komunikační linku a přátelskou atmosféru. Abyste mohli učinit dojem na návštěvníky, nezapomeňte provádět pravidelné marketingové akce.